Política de cancel·lacions, devolucions i reemborsaments
Les següents condicions regulen la política de cancel·lacions, devolucions i reemborsaments de la inscripció a la cursa Trail Pujada al ros organitzada per l’ASSOCIACIÓ CASAL FAMILIAR DE VILADECAVALLS i l’Associació Corredors de fons.
- Cancel·lacions per part del participant
- Un cop efectuada la inscripció, no es realitzaran devolucions ni reemborsaments, independentment del motiu de la cancel·lació per part del participant.
- La no participació a la cursa no donarà dret a la devolució de l’import abonat ni a cap compensació econòmica.
- Suspensió de l’esdeveniment per part de l’organització
- En cas que l’organització es vegi obligada a suspendre l’esdeveniment per causes de força major o per altres motius justificats, es procedirà a la devolució íntegra de l’import abonat pels participants inscrits.
- L’organització es reserva el dret d’oferir opcions alternatives, com el trasllat de la inscripció a una nova data.
- Obsequis i material de la cursa
- Els participants que hagin formalitzat la seva inscripció i no puguin assistir a l’esdeveniment podran recollir els obsequis associats a la seva inscripció en els punts i horaris que estableixi l’organització.
- En cas de cancel·lació per part del participant, no es tindrà dret als obsequis.
- Recollida del dorsal i material de la cursa
- Per a la recollida del dorsal i la bossa del corredor, serà obligatori identificar-se amb el DNI o un document equivalent.
- En cas de recollida per part d’un tercer, aquest haurà de presentar una autorització signada pel participant i una còpia del seu document d’identitat.
Aquestes condicions s’entenen acceptades en el moment de la inscripció a la cursa. Per a qualsevol dubte o aclariment, podeu contactar amb l’organització a través dels canals de comunicació establerts.